داستان من و مژده

داستانی واقعی

داستان من و مژده

داستانی واقعی

میدونین چشه؟

سلام! خوبین شما! عیدتون مبارک! عید غدیر رو خدمت همه شما مخصوصا سادات محترم تبریک میگم!

بعضی وقت ها آدم باید یه چیزی بنویسه تا شاید اینجوری بفهمه خودش چشه؟

تا حالا شنیدین مثلا کامپیوتر که خراب میشه می پرسن این چشه؟ بعضی وقت هام یه نفر حواسش نیست نزدیک بوده دستش بخوره توی چشمت می گی این چشه؟! البته درستش اینه که بگی "این چشمه ها!!!!"

البته این چشمه ها هم غلطه! آخه چشمه میشه جایی که ازش آب می جوشد!

- خب از چشم هم آب میجوشد!

نه! منظور....منظورم اینه که درستش اینه که بگی " این چشم هست ها! " وگر نه من فرهنگستان نیستم که بخوام چشم و چشمه رو براتون معنا کنم! اگرم بلد بودم برای خود چشم و چشمه معنی هاشون رو می گفتم تا معنیشون رو قاطی نکنند و بدونن چی هستند و کارشون چیه!

در مجموع فکر نکنم تا حالا این عبارت رو به کار برده باشین!

خلاصه بعضی وقت ها آدم باید یه چیزی بنویسه تا شاید اینجوری بفهمه خودش چشه؟

به نظرتون چرا مژده نمی نویسه؟ یعنی مژده چیزیش نیست؟ یا شاید چیزیش هست و نمیدونه باید چه جوری بفهمه چشه؟

حالا که من نوشتم به نظرتون "من" چشه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

درسکوت دادگاه سر نوشت عشق حکم سنگینی بر ما نوشت گفته شد دلداده ها از هم جدا وای بر این حکم و این قانون زشت پرستو جان قصه تلخ و دردناکی بود ولی همه به نوعی زخم خورده یه درد مشترکیم باور کن کسی که تمام احساس و موجودیت آدم به یغما ببره هزاران بار دردناک تر از زمانی که عشق آدم تا لحظه آخر بمونه اینا کار سرنوشته خوشحال باش یادگاری برات مونده امیدوارم و مطمئنم که صبور باشی مهم اینه که همیشه در قلب توست. "
اعیاد بزرگ وشب یلدا مبارک

اسم جدید من پرستو شده؟

مریم شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://maryamjon.blogsky.com

سلام آقای معین

خوبید ؟ مرسی که به من سر زدید

اولا یعنی چی دخترخانم ها و .... نداشتیم ها !!!!!!!!!

دوما بیشتر نوشته هات رو خوندم؛ راستش اولین باره یه وبلاگ عاشقونه می خونم که یه آقا نوشته !‌باور کن


اصولا بلا نسبت بلانسبت بلا نسبت شما بیشتر دنبال دختر بازی و ... هستن اصولا اهل دل توی نژادشتون کمه

فقط به دو تا چیز فکر می کنن یه دختر رو وارد رابطه کنن بعد بگن عزیزم من که به تو قولی نداده بودم ! باور کن

خلاصه برات آرزوی موفقیت می کنم اگه عاشق باشی واقعی تمام تلاشت رو بکن اما ...

مرد بودن رو فراموش نکن یعنی اگه قصد ازدواج داری فکر کن قرار چطور خرج زندگی رو بدی ؟ کجا زندگی کنی ؟ مشکلات رو باید به دوش بکشی قوی باشی و کم نیاری

تا اگه خانواده مژده خانوم ازت سئوال کردن توی جواب در نمونی

همیشه تلاش نتیجه می ده بخصوص اگه آقایون تلاش کنن

دختر ها درک احساس طرف مقابل رو دارن

همیشه و همیشه عاشق مژده باشی

فقط و فقط می تونم بگم یه دنیا ممنون

رضا شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام.یه چیز خوب گفتی آدما یه وقتهای یه جوری هستن که باید حتمآ یه چیزی بنویسن؛حالا تو دلت برا کی یا چی تنگ شده?

فکر کنم جواب دادم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام آقای معین!!!!!!
من می دونم چشه!
مشکلش اینه که نمی دونه چشه خیلی بده.نه؟

واااااااااا

مریم چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://maryamjon.blogsky.com

سلام

از کامنتت بر می یومد که یه کمی تعصب الکی داری ؟!

چرا ؟!!!

از کدوم کامنتم؟
تعصب چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد