داستان من و مژده

داستانی واقعی

داستان من و مژده

داستانی واقعی

کنکور مژده

سلام!خوبین!ماه رمضون هم که دیگه تموم شد...عیدتون مبارک!

امروز می خوام در مورد مژده بگم...مژده که نه! کنکورش...گفته بودم کنکور داره... اون درساش خیلی خوب بود...انقدر خوب که حداقل همه فکر می کردم یه دانشگاه خوب قبول شه!من که صد البته فکر می کردم پزشکی قبول شه....یادش بخیر همیشه می گفتم بهش خانم دکتر!

کنکور قبول شده البته من رتبه اش رو نمی دونم یعنی هیچ کس نمی دونه! فقط می دونم که ترجیح داده بره دانشگاه آزاد...از این رشته ها که کسی نمی تونه حتی اسمشو تلفظ کنه! رشته اش از این خوباستاااااااااا!

اما اون حیف بود! باید بهتر قبول میشد! به نظرتون منم مقصرم؟ آخه چند روز قبل کنکورش باهم دعوامون شد!اون فقط گفت یادت بود که من چند روز دیگه کنکور داشتم!

راستی با کلی دردسر ای دیشو پیدا کردمو گاهی باهاش صحبت می کنم.... البته این برا تازگی ها نیستا !!!

خلاصه نمی دونم من هم توی نتیجه بد کنکورش موثر هستم یا نه؟ حتی نمی دونم مژده من رو مقصر می دونه یا نه؟

شما فکر می کنید رتبه مژده چند شده ؟

راستی آخر آدرس اینجا رو به مژده بدم ؟

و یه سوال:

این کارای ما به ضرره همدیگه است؟ 

راستی عید فطرتون مبارک 

تولد منم عید فطره 

هر دو مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
MARKZ چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

شاید بهتره خودش بگه...

قصد جونمو کردی؟
فکر کردی بهش بگم چی میشه؟

آیدا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

چی میگیییییییییی؟ ندی آدرسو ها ... مگه میدونه که دوسش داری ک میخوای آدرسو بدی ؟؟؟
حالا رشته آزادش چیه؟

م چی چیه!
چه می دونم اسمش سخته!
آدرسو ندم؟

سارا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک
خیلی کم میخوای ازش بنویسی ولی خواننده انتظار داره ازاین زیاد بخونه وهمه اش دنبال اصل مطلبه که متاسفانه خیلی طوطی وار مینویسی نشدکه یکم بیشتر درمورد مسائلتون توضیح بدین وجالبه انشالله که بهم برسین

عمر نوشته زیاده!
ممنونم !

mxu دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام رفیق
خوشحال شدم اونم بسیار ... تولدت و عید فطر و اینا هر هرچند دیر شده مبارک .
نگی بی معرفتم که بد سرمو میکوبونم تو مانیتورها ... فقط یه مدت حجم کارام زیاد شدن که الان هم جزو همون یه مدته .
پست های قبلی رو هم خوندم .
اولا آدرسو بهش نده یعنی فعلا نده .. بعدا .!!!
دوما که تو مقصر نیستی خودت رو سرزنش نکن . البته کمتربهش میپیچیدی بهتر بود براش ولی حسرت اینجور چیزا رو نباید الان که کار از کار گذشته خورد .
و آخرا خیلی مخلصما .... وب ما خونه خودته . هفته ای یه بار رو میام اونجا جواب همه نذرات رو هم میدم بی تعارف .
این قبل آخری رو بگم برم .

لینک آیدا رو جدیدشو لطفا وارد کن . تو کامنتای همین پستت لینکش موجوده . البته لینک قبیشو پاک نکن اما جدیدشو هم وارد کن لطفا .
غلی یارت . بابای

سلام
دمت گرم کی گفت بی معرفت!؟
باشه به حرفات فکر میکنم اونم درست می کنم
اما یه سوال از تو
غلی کیه؟

دخت هرمزگانی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورتون در وبلاگم ...
امیدوارم به تفاهم برسین...
شاد باشی

منم خوشحالم از حضورتون

mxu شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.zamimeh.blogsky.com

سلام
امان از دست این اشتباه تایپی
خدایا منو ببخش
منظور علی بود .
علی یارت

مژده سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ http://wwwashke8yakhi.blogfa.com

salam:D
manam m0ojhdam:D:D
ye sari be webl0ogam bezanin kh0oshhal misham

مژده من کجا و تو کجا!
آدرس وبلاگتو با دقت وارد کردی؟

ماهور سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

خودت گفتی آخرش چی؟



واقعا... آخرش چی؟

آخرش...هرچی باشه مهم اینه که تموم نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد