داستان من و مژده

داستانی واقعی

داستان من و مژده

داستانی واقعی

معرفی مژده

خب! این دفعه ظاهرا نوبت به معرفی مژده رسیده. راستش نمیدونم چی باید در مورد اون بگم...شاید اگه ... هیچی!

مژده دو سه سال از من کوچک تره.در مورد چهرش یا زیباییش من نمی تونم چیزی بگم.چون اگه بگم قشنگه شما میگین به خار قیافش بهش علاقه داری...اگر هم بگم زشته میگین چه بد سلیقه است! اگه بگم هم قیافش برام مهم نیست شعاره!
اما راستش من مژده رو به خاطر قیافش دوست ندارم.یعنی به خاطر هر چیزی که در ظاهر اون هست و  در عرف میگن زیبایی!من بیشتر اخلاقش رو دوست دارم.غیر قابل پیش بینی بودنش برام جذابه!

مژده چادری نیست یعنی از این دخترای خیلی مذهبی نیست.مانتوییه! البته از اون دخترای مامانم اینایی هم نیست. از اون دخترایی که ....توضیح ندم بهتره! مژده اهل دوست پسر و از این جور حرف ها هم نیست.

مژده خیلی شیطونه ...شیطناتاش هم شیرینه! نه برای من.... نه! برای همه شیرینه! ار لحاظ علمی هم در مرتبه بالایی قرار داره و آینده ی روشنی برای مژده پیش بینی میشه... از حالاتش نمی شه فهمید خوشحال یا ناراحت یا حداقل به من که میرسه همیشه ساکت میشه و... راستش اگه بخوام راستش رو بگم هر وقت من رو می بینه ناراحت میشه ...نمی دونم چرا؟!................ شاید بهتر الآن به همین چرا فکر کنم! واقعا چرا؟

نظرات 19 + ارسال نظر
MARKZ پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام
باید آدم جالبی باشه
ممنون که ما رو لینک کردین

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه...مهم اینه که شما دوسش داری و پسندیدیش
دلت شاد

محمد جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ق.ظ http://www.Akrameman.blogfa.com

سلام خوبی؟امیدوارم همین قدر که تو مژده خانم را دوست داری اون هم تو را دوست داشته باشه و یه روزی به هم برسین و به تمام آرزوهاتون منم یه وب دارم شبیه تو خوشحال می شم بهم سر بزنی داداشی امیدوارم موفق باشی بای بای

نهاله یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://firedream.blogsky.com

سلام
برای من هم جالب بود
موضوع عجیبی رو برای وب نویسی انتخاب کردید!!
به هر حال موفق باشید و سر زنده!!

مهدی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
می تونستی بجای این جمله جمله ی قشنگتری هم بنویسی
ُمژده چادری نیست یعنی از این دخترای خیلی مذهبی نیستُ
دو راهی ها هیجان انگیز ترین قسمت های جاده زندگی هستند
در مقابله با اونا سعی کن درست تصمیم بگیری نه اینکه درست انتخاب کنی.
امید وارم موفق باشی.

این جمله رو از روی عمد به کار بردم
تا صحبت از یه مشکل بکنم

سنجاقک پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://ma3ta.blogfa.com/

سلام. این آخرین آپ پاییزی منه. بدو بیا... منتظرم.
______________0_______________
_____________00______________
____________0000_____________
____________0000_____________
_00________000000_________00_
__0000_____000000______00000_
__000000___000000___0000000__
___000000__000000_0000000____
_____000000_00000_00000______
0000__000000_000_0000__000000
__000000__0000_0_000_0000000_
_____000000_0_0_0_0000000____
_________000000000000________
________0000__0__0000________
_______00_____0_____00_______
______0_______0_______0______

mxu جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
امتحانام شروع شدن و منم مثل همه ...
تا دو سه هفته ممکنه بهتون سر نزنم
پیش خودم گفتم خبری هم به شما بدم تا اینکه پیش خودتون نگین ...
22 دی آخرین امتحانمه
بازم بهتون سر میزنم
عید قربان و شب یلدا رو هم بهتون تبریک میگم
و همچنین پیشاپیش عید غدیر و تحویل سال جدید میلادی رو
بهم سر بزنید
تا سلامی دوباره و دیداری نو خدانگهدارتون
همیشه عاشق ، همیشه تنها mxu

علی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://fatemehjanam.blogfa.com



سلام

ممنون که اومدید ممنون از حرفتون

ولی نباید اون حرفو میزدید

من و فاطمه کجا اون کسایی که گفتی کجا

فاصلمون از زمینه تا بینهایت

بازم ممنون که اومدی پیشم

یا حق

آیدا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

شایدم ناراحت نمیشه !! یه جورایی معذب میشه !هوم؟؟؟؟ مژده چند سالشه راستی؟؟

یه کوچولو و آقاییش شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..ممنون و مرسی که به وبلاگ ما سر زدی...این ماشین عروسی نیست ماشین روز عقدکنان ماست...عروسی هم هنوز نه..چون گذاشتیم برای ۲سال دیگه که حداقل وسطای درس من باشه..بلاخره دانشجویی و هزار دردسر..یادم نیست به وبلاگت اومدم یا نه..اما خوب تبعن خوشم اومد..جالب بود..مخصوصا معرفی خودت..خوشحال میشم بیشتر بنویسی و در جریان ماجرایه خودت و مژده جون قرار بگیریم..جریان میوه بله برون هم..باره میوه هست و از سلیقه ی مادرمه..دختر بزرگم دیگه چه کنیم..با تبادل لینکم موافقم و لینکت کدم..اوف..فکم درد گرفت..فعلا(خنده)

mxu یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام معین جون
از اینکه آپ نکردی خوشحالم
چون به موقع در مورد مطالبت تونستم نظرمو بگم
ولی هر چه زودتر آپ کن که منتظرم
در مورد مژده همینقدر بگم که چادر مهم نیست مهم روح آدمیه یعنی یه نفر ممکنه که چادری هم باشه و ...
زیبایی هم مهم نیست ... ولی یکم زیبایی ضروریه ...
از اینکه دوست پسر هم نداره من که دوستتم خیلی خوشحال شدم تو هم باید خوشحال باشی که یه همچین دختری میخواد نصیبت بشه
در کل تا مرغ از قفس نپریده دست به کار شو که مثل من نشیا !!!!
چون اینجور دخترا خاطر خواه زیاد دارن یه دفعه دیدی جلو چشمات پرید و رفت (البته دعا میکنم خدا اون چنین روزی رو نصیب گرگ بیابون هم نکنه چه برسه به ...)
به هر حال..............
سعی کن که مثل من یه عاشق تنها نشی ..../....

mxu یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام معین جون
از اینکه آپ نکردی خوشحالم
چون به موقع در مورد مطالبت تونستم نظرمو بگم
ولی هر چه زودتر آپ کن که منتظرم
در مورد مژده همینقدر بگم که چادر مهم نیست مهم روح آدمیه یعنی یه نفر ممکنه که چادری هم باشه و ...
زیبایی هم مهم نیست ... ولی یکم زیبایی ضروریه ...
از اینکه دوست پسر هم نداره من که دوستتم خیلی خوشحال شدم تو هم باید خوشحال باشی که یه همچین دختری میخواد نصیبت بشه
در کل تا مرغ از قفس نپریده دست به کار شو که مثل من نشیا !!!!
چون اینجور دخترا خاطر خواه زیاد دارن یه دفعه دیدی جلو چشمات پرید و رفت (البته دعا میکنم خدا اون چنین روزی رو نصیب گرگ بیابون هم نکنه چه برسه به ...)
به هر حال..............
سعی کن که مثل من یه عاشق تنها نشی ..../....

ونوس پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ

مگه دختر چادری ایرادی داره؟من بعد از ازدواج چادری شدم.شوهرم هم زیاد اهل گیر نیست.خیلی آزادم.فقط از من توقع حفظ حجاب رو داره.واقعا نمیدونم ما در مورد چادر چرا اینطوری فکر میکنیم.نمیخوام دفاع کنم.درسته چادر الان جنبهء بدی پیدا کرده.ولی یه ذره در مورد چادر مهربون تر باشیم بهتره.

مشکل من اینه که من می خوام مژده چادری باشه

مژده دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

این مژده نکنه من. خیلی به من شبیه

مژده ما غلط املایی نمی نویسه!
خداااااااااا لو نرفته باشم!{لبخند}

محمدرضا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.geesee.com

سلام
اینجور که تو میگی یعنی همه چیزو با هم داره!
خلاصه امیدوارم اونم به تو علاقه داشته باشه
bye

فکر می کنم نداره
ممنون که اینجا اومدی

...... پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

اگه اسمت معین نبود شرط می بستم اون مژده ای که می گی رو می شناختم اما تو که خب اسمت معینه ....

خدا را شاکریم....

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

نمی دونم تا حالا بهش احساست رو گفتی یا نه ولی این رو می دونم که عشق با ترس معنایی نداره عشق یعنی شهامت فریاد زدن فریاد زدن درون
این که حرفت رو به همه می زنی جز خودش اصلا جالب نیست
عشق تنها چیزی که خطر کردن توش شیرینه و هر عواقبی که داشته باشه به ریسکش می ارزه
البته اگه در مورد تو عشقی باشه

نظرت قشنگ بود
من احساسمو بهش گفتم!
جوابشم شنفتم!

علیرضا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://LOVE1354,BLOGFA.COM

میتونی به منم سر بزنی

سلام
تو به من سر زدی منم پس بهت سر می زنم
اما به نظرت آدرس رو اشتباه ندادی؟

روژینا و مژده یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ق.ظ

سلام من و دوستم مژده تازه به این وب سایت اومدیم راستشو بخوایین این دوستم مژده خیلی شبیه مژده شماست ولی هنوز از کسی خوشش نیومده
دختره ماهیه
ولی پسرا رو زیاد دوست نداره
امیدوارم یه روز به یه عشق قشنگ برسه
موفق باشید

به نظر من کسی مثل مژده ی من نیست
منم امیدوارم به زیبایی های یه عشق قشنگ برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد